KLINIKI MEDYCYNY HIPERBARYCZNEJ BAROMEDICAL

Baromedical to wyspecjalizowane kliniki medycyny hiperbarycznej, oferujące leczenie różnorodnych schorzeń za pomocą tlenoterapii hiperbarycznej (HBOT). Wykorzystując najwyższej jakości urządzenia medyczne firmy Perry Baromedical, zapewniamy pacjentom precyzyjnie dostosowane do ich potrzeb zabiegi, gwarantując indywidualne podejście i wysoką skuteczność terapii.

W Baromedical, pacjenci są pod opieką wykwalifikowanego personelu, posiadającego odpowiednie kwalifikacje oraz certyfikaty. Kliniki Baromedical, obecne w 5 miastach Polski, stosują protokoły leczenia oparte na wieloletnim doświadczeniu i badaniach międzynarodowych.

Zastosowanie

Tlenoterapia hiperbaryczna w Baromedical polega na oddychaniu niemal czystym tlenem w warunkach podwyższonego ciśnienia, co zwiększa przenikalność tlenu i wspomaga procesy samoleczenia organizmu. Jest stosowana w leczeniu szerokiego zakresu schorzeń, w tym COVID-19 i jego powikłań, udarów niedokrwiennych, zaburzeń neurorozwojowych, chorób skóry, układu krążenia, migren, chorób układu nerwowego, układu kostno-stawowego, a także w przypadkach oparzeń i trudno gojących się ran.

Poprawa Kondycji

Baromedical, dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii i doświadczeniu w leczeniu tlenoterapią hiperbaryczną, przyczynia się do poprawy kondycji pacjentów, zapewniając skuteczne i bezpieczne metody leczenia w szerokim spektrum medycznym.

ZASTOSOWANIE HBOT

Covid 19 oraz jego powikłania

Skutki udarów niedokrwiennych i urazów mózgu

Zaburzenia neurorozwojowe
    (autyzm, zespół downa, zespół aspergera, fas)

Borelioza

Choroby skóry
    (atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, egzema, trądzik)

Choroby układu krążenia
    (zawał serca, choroba wieńcowa)

Migreny

Choroby układu nerwowego
    (depresja, zespół wypalenia zawodowego, zespół przewlekłego zmęczenia)

Choroby układu kostno stawowego
    (reumatyzm, rzs, degeneracja chrząstki stawowej)

Oparzenia i trudno gojące się rany, w tym stopa cukrzycowa

• INNOWACYJNA REHABILITACJA

Innowacyjne programy rehabilitacyjne dostosowane do Twoich unikalnych potrzeb zdrowotnych.

• ZINTEGROWANA OPIEKA

Strategia interdyscyplinarnej współpracy w opiece nad pacjentem w sieci MedApp Clinics.

UMÓW WIZYTĘ (61) 424 11 11